FALL LOOKBOOK #2

Zgodnie z nową serią lookbooków na moim blogu dziś mam dla Was nową propozycję! Z okazji jeszcze ciepłych dni, które niestety powoli odchodzą, zdecydowałam się na bardzo kobiecą sukienkę na długi rękaw z całkiem sporym dekoltem. Wzór i kolor sukienki jest według mnie idealny na jesień. Do kiecki dodałam kapelusz, do którego mam ogromną słabość na ostatnich dniach, biało brązowy naszyjnik oraz spory pierścień. Na nogi założyłam ulubione vagabondy na obcasie. W razie chłodnego powiewu wiatru zabrałam ze sobą prostą, czarną narzutkę, która świetnie współgra z sukienką. Cała stylizacja wydaje mi się doskonała na romantyczny spacer! A Wy co o niej myślicie? ;)


sukienka, narzutka, kapelusz - secondhand/ buty - Vagabond/ biżuteria - ?

Komentarze

  1. Kapelusz i narzutka bardzo mi się podobają :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :D
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz :)
    Obserwuję.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne włosy! :)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy, a dzięki kapeluszowi fajnie to cała stylizacja prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kapelusz :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już tęsknie za latem :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty