DENIM SKIRT || SUMMER LOOKBOOK #64 WARSAW EDITION

spódnica - sh + diy; bluzka - h&m; sandały - lasocki; torebka - mohito; spinka - stradivarius; biżuteria - nn

Zazwyczaj proste wybory są tymi najlepszymi. Właśnie takie sprawdzają się idealnie na wyjazdach. Zdecydowałam się na standardowe połączenia podczas mojego krótkiego pobytu w Warszawie. Dżinsowa spódnica i czarna góra tworzą outfit idealny na bieganie po mieście czy siedzenie w kawiarni. Proste sandały, klasyczna torebka i srebrna biżuteria tworzą spójną całość. Wisienką na torcie jest spinka z niebieskawych koralików, które przypominają perły. Jak się Wam podoba? 

Komentarze

  1. I Ty się nie masz w co ubrać haha :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - czasami stroję z godzinę przed wyjściem i zastanawiam się, co ubrać XD

      Usuń
  2. Lubię jeans, ale przede wszystkim spódnice z wysokim stanem, takim prawie pasem-gorsetem i tulipanowe albo ołówkowe w kroju. Takie pasują mi najbardziej, bo mam słabe wcięcie w pasie. Tobie pasuje za to właśnie taki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka stylizacja. Lubię takie jeansowe spódnice, sama mam dwie i w lecie często je zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna prosta stylizacja bez dziwnych upiększeń. Choć na wyjazd ja chyba nie zdecydowałabym się na spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie proste stylizacje. Każdy powinien czuć się sobą a nie jak przebrany wieszak :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie denimowe spódnice :) No i ta torebka, która też mi się marzy ;) Całość prezentuje się naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z torebki nie jestem zadowolona. Zepsuł się suwak, odkształca się strasznie i obdziera, chociaż o nią dbam. :/ Muszę wreszcie iść z reklamacją, ale czasami jeszcze mi się przydaje. :/

      Usuń
  7. Dżins zawsze się sprawdza. Wyglądasz super!

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z kursu letniego w Norwegii.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam! ♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobną stylizację sama wybieram na takie wyjazdy i na co dzień. Dżinsowa spódnica jest the best dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja! Szczególnie kusi mnie ta dżinsowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakaś jeansową spódniczkę pamiętającą czasy liceum jeszcze bym w szafie znalazła 😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fajny styl ubierania się, niby prosto i klasycznie, ale nie ma w tym nudy

    OdpowiedzUsuń
  12. Estupendo post! Me encanta todo! Espero tu opinión en mi última entrada! Feliz día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się taki postrzępiony jeans, świetna spódnica, wyglądasz bardzo ładnie <3 pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z zestawu spodobała mi sie torebka, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja jeans jest zawsze modny 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamo, pamiętam jak miałam spódniczke w tym stylu jeszcze w podstawówce, ale ta moda lubi wracać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnice dżinsowe są zawsze w modzie do tego ta torebka jest bardzo fajna i pojemna .

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię denim ,ale spódnicę dżinsową miałam chyba za czasów podstawówki. Ale jednak miło widzieć, że ten trend wraca do łask. Fajnie się prezentuje ten poszarpany dół. No i klasyczna czerń u góry, czyli wszytsko gra.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglada bluzka z guzikami do spodnicy zapinanej. Mam podobną spódniczkę ale moja nie jest na dole strzępiona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty