FESTIVAL LOOK || SUMMER LOOKBOOK #63

 spodnie - c&a; buty - puma; torebka - mohito; bluzka, biżuteria - h&m; spinka - stradivarius

 Ciepłe dni powracają. I bardzo dobrze! Nawet nie wiecie jak bardzo tęskniłam za letnimi ciuchami i kąpielami w jeziorze, choć  na te drugie muszę chwilę poczekać. 
 W weekend odbył się w moim mieście coroczny, trzydniowy festyn. Większość czasu spędziłam w ubraniach historycznych, ale udało mi się ostatniego dnia przygotować co nieco z myślą o blogu. Festiwalowa otoczka zrobiła niesamowite tło na zdjęciach.
 Stylizacja miała być wygodna i praktyczna - taka, aby przetrwać w niej koncerty albo wizyty w pubach. Dobrym wyborem były spodnie, które mogliście zobaczyć we wpisie o wyprzedażach. Stanowiły one jedyny wzorzysty element. Bordową, cieniutką bluzkę noszę rzadko, ale szalenie podoba mi się jej dekolt. Duża torba i wygodne buty to u mnie podstawa na tego typu wyjścia. Biżuteria dopełnia stylizację, tak samo jak bardzo mocny makijaż. Dzięki temu zestaw nabrał odrobiny pazura! 
 Jak się Wam podoba? Lubicie mocne stylizacje? 

Komentarze

  1. Super, fajna stylowka, taka na luzie, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka, mam coś podobnego tylko fioletową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny outfit, podoba mi się wiązanie na bluzce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wystarczy zrobić supełek i charakter bluzki od razu się zmienia :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie, było by pięknie gdyby nie te kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go uwielbiam, czuję się w nim świetnie! :) Ale każdy ma inny gust i bardzo dobrze, że tak jest <3

      Usuń
  5. świetna stylówka najbardziej jednak przykuły mój wzrok spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe spodnie, całość wygląda na wygodną w sam raz wolny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jakie masz piękne włosy. Chyba będę znowu zapuszczać na zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta kratka na spodniach. Bardzo dużo można z nią kolorów zestawić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w kratce jakoś się źle czuję, u mnie w szafie jeśli chodzi o taki styl spodni nie znajdzie się ;) zdecydowanie wolę coś w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Spodnie robią genialną robotę :) A wygodne buty, to podstawa na takie wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duża torba, fajna sprawa, spodnie tym bardziej na takie wydarzenie. Jedynie makijaż u mnie byłby dużo słabszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie jak i makijaż skradły całą stylizację i przyciągają oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zróżnicowany styl. Noszę to w czym się dobrze czuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylówka idealna na festyn, wygodna, luźna i w ciekawym zestawieniu. Wyglądasz bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci niesamowicie tak pięknych i gęstych włosów, sama mam cienkie piórka niestety.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja w kratkę zawsze mi się podoba, ma w sobie niesamowity urok i czar

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty