VILLAINS HAVE MORE FUN || SUMMER LOOKBOOK #62

 t-shirt, kurtka - stradivarius; spodnie - olika; narzutka, torebka - sh; buty - reiker; kolczyki - nn; bransoletki - h&m; pasek - reserved

 Bura aura nie wpływa na mnie korzystnie. Chęci na jakąkolwiek twórczość zniknęły, ustępując miejsca senności i bierności. Najchętniej spałabym do 13. 
 W zimne dni najchętniej chodzę w powyciąganych bluzach, jednak nie zawsze decyduję się, aby wyjść w stanie rozpadu. ;) Czarne, grube rurki i bluzo-kurtka (w sumie nie wiem co to, ale jest fajne) zapewniły mi dość dobrą ochronę przed zimnem. Narzutka z siateczki jest jednym z tych elementów garderoby, które noszę rzadko, dlatego też wcisnęłam ją do tej stylizacji. Bluzka natomiast jest genialna - uwielbiam złe postacie Disney'a, więc jest to spełnienie moich marzeń. Jej wadą jest długość, dlatego nosić ją będę do bardzo wysokich stanów. Kilka dodatków do urozmaicenia, wygodne buty i można wychodzić na miasto. Co sądzicie?

Komentarze

  1. Ładnie i klasycznie :) Ale jest lato, powinnas tez ubierac więcej kolorów czasem :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że raz na jakiś czas ubiorę się na czarno nie znaczy, że nie noszę kolorów. ;) Poza tym uważam, że każdy nosi takie kolory, w których się czuje najlepiej, a czerń zalicza się u mnie do tej grupy :) Pora roku nie ma znaczenia. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pazurem, przypomina mi sie ostatni koncert na którym byłam 😁 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo jak dawno nie byłam na koncercie... Na szczęście w ten weekend się to zmieni :D

      Usuń
  4. klasycznie, luźno, ale z pazurem - mega stylizacja ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie stylizacje lubię najbardziej :) Kobieco, modnie zarazem luźno ale z pazurem :)

    SUPER! <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kolor czarny, ale aktualnie wybieram biel :D najważniejsze, że Ty się dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za takimi szarymi ubraniami i w swojej szafie mam praktycznie wszystko kolorowe. Ale Twoja wygoda jest najważniejsza, niemniej jednak lubię prostotę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja. Niby wszystko czarne ale jest pazur :). A w domu też chodzę w powyciąganych bluzach :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja, choć zupełnie nie okrelsilabym jej mianem SUMMER! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla nas trochę za ciepło jak na lato, jesteśmy z tych którym zawsze ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie super stylizacja na codzień, chociaż ostatnio najbardziej lubię się w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Letnia stylizacja dla mnie, to jakaś przewiewna niekiedy kolorowa sukienka (bo latem się powinno nosić kolorowe rzeczy) do tego jakiś kapelusz :) i klapki. Twoja propozycja dla mnie jest dobra na wczesną jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, że latem powinno się nosić kolorowe rzeczy i same kiecki. Powinno się nosić to, w czym człowiek czuje się dobrze i pewnie :)

      Usuń
  13. T-shirt jest rewelacyjny. Od dawna szukam takiego odcienia szarości. A w butach się zakochałam i muszę podobne sobie kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten żakiet bardzo mi się podoba, miałam kiedyś nawet podobny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, w mojej estetyce 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka mroczna tajemnicza trochę gotycka stylizacja :) Bluzka z mroczną postaciami z Disneya wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty