CASUAL WHITE CHEMISE, BEIGE TRENCH-COAT AND HAIR SCARF || SPRING LOOKBOOK #82

 CASUAL WHITE CHEMISE, BEIGE TRENCH-COAT AND HAIR SCARF

trencz, apaszka, torebka - second hand; koszula - nn; spodnie - zara; kolczyki, naszyjnik - h&m; pierścionki - new yorker; buty - reiker; pasek - reserved; opaska - mi band 4;

 Cześć kochani! Nie odzywałam się tutaj od świąt. Dopadł mnie tak denerwujący brak kreatywności, bardzo trudno jest mi cokolwiek stworzyć, pomimo tego, że mam rozpisane pomysły. Codziennie boli mnie głowa i gdyby nie zajęcia, to spałabym niemalże każdego dnia po obiadku. 
 Teraz mam zamiar wykorzystać zezwolenie na spacery na porobienie wiosennych zdjęć. Na szczęście mam gdzie - pola, gdzie nie ma ludzi oraz las, gdzie raczej też nie ma za dużo spacerowiczów. O noszenie maski się nie martwcie - jeśli śledzicie mnie na instagramie to wiecie, jaką "stylową" noszę :D
 Ostatnio zakochałam się w prostocie. Stworzenie czegoś szalonego szczerze mówiąc sprawia mi problem, ale będę próbować dalej. :D Tym razem spróbowałam czegoś, co zawsze było dla mnie niezłą abstrakcją - biała koszula w codziennej stylizacji. Podejść miałam wiele, ale tym razem mogę powiedzieć, że efekt mi się bardzo spodobał. Koszulę połączyłam z rurkami i trenczem, to tego subtelne dodatki. Zdecydowałam się także na wypróbowanie trendu na noszenie apaszki we włosach. Myślę, że to fajny sposób na zmienienie charakteru stylizacji. Jak się Wam podoba?


Komentarze

  1. Najbardziej odpowiadają mi stylizacje opierające się na wygodzie i prostocie, tak abym mogła czuć się w nich swobodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trencz jest śliczny, bardzo mi się podoba. Muszę sobie znaleźć odpowiedni, bo nie mam ani jednego w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny płaszcz, brakuje mi takiego wiosennego w mojej szafie, mam tylko takie typowo jesienne oraz pseudo płaszcz z czegoś jak welur :) ale bardzo lubię jego kolor butelkowej zieleni

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetnie wyglądasz, ale u nas chyba już byłoby za ciepło na takie stylizacje 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie. Płaszcz m ga mi się spodobał, będzie idealny akurat na teraz. U mnie w szafie niestety nie ma nic właśnie takiego przejściowego między zimą, a wiosną. W końcu czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny płaszcz :) Piękne wiosenne zdjęcia :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny płaszczyk Musze wyciągnąć mój z szafy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta apaszka idealnie Ci pasuje, wygladasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu płaszczyki bardzo mi się podobają nawet w takich beżowych odcieniach. A prostota jest królową - nie można temu zaprzeczyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :) Płaszczyk mnie urzekł!
    Bardzo podobają mi się te wiosenne zdjęcia.
    Teraz już można zdjęcia wykonywać legalnie, bez maseczki w lasach i chyba jako zawód, w innych przypadkach nie jestem pewna :p Ale jak nikogo nie ma wokół to nic strasznego :)

    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. JA bardzo lubię takie trencze wyglądają elegancko i świetnie pasują do wielu stylizacji. Mam go w kolorze takim kamelowym, ale też chciałabym mieć klasyczną czerń i beż, który będzie mi pasował do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny casualowy outfit. Idealny na spacery i tak na prawde każde wyjście. Trencz robi tu sprawę i zawsze pasuje. Dodaje stylizacji czegoś fajnego i sprawia, że można na prawdę fajnie wyglądać w niby zwykłym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja, piękne scenografia! A ten płaszcz - jeszcze bardziej piękny! Ogólnie uwielbiam proste stylizacje i klasyczne, zawsze dodają uroku i wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo mi się podoba jak najbardziej jest w moim stylu. Do tego ta piękna scenografia no jest obłędna i wszystko ze sobą bardzo ładnie współgra ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw. Ale zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć. Potrafisz cudownie się ustawić do aparatu. Emanujesz wręcz niezwykłą siłą i delikatnością zarazem. To takie... magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też czasami miałam takie momenty, że nie chciało mi się działać w internecie i pewne rzeczy wydawały mi się bez sensu. Na szczęście już mi to przeszło. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty