FIRST FALL OOTD || FALL LOOKBOOK #99

FIRST FALL OOTD 


spodnie, bluza - second hand; t-shirt - pull&bear; buty - renee; biżuteria - nn
 Hej hej! Nie mogę w to uwierzyć, że już za chwilę kończy się wrzesień. Powrót na zajęcia byłby o wiele przyjemniejszy, gdyby odbywały się one na uczelni. Przynajmniej będzie mi się o wiele łatwiej skupić na pisaniu pracy i kończeniu praktyk. 
Jeśli chodzi o stylizację to jest bardzo prosta i rewelacyjnie sprawdza się na wyjścia ze znajomymi. Moje najwygodniejsze spodnie w eleganckim stylu połączyłam z t-shirtem z  nadrukiem. Najbardziej wybijającym się elementem jest bluza w żywych kolorach. Jak się Wam podoba?


Komentarze

  1. Super stylówka! :)

    Zapraszam na nowy post <3 Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty