LAST SUMMER LOOK || SUMMER LOOKBOOK #98

LAST SUMMER LOOK

spódnica - second hand + diy; pasek - second hand; buty - renee; bluzka - pull & bear; biżuteria - nn; torba - dodatek do magazynu elle
 Hej hej! U Was też już jest taka jesienna aura? Codziennie pada deszcz i wieje, aż chce się non stop chodzić w kocu z kubkiem herbaty w ręku! Przez dość nagłą zmianę pogody udało mi się, oczywiście, rozchorować. Oprócz męczącego kataru i mocnej chrypy na szczęście nie miałam nic poważniejszego, więc już czuję się o wiele wiele lepiej. Niestety przypadło to na czas małego remontu, przez co nie miałam jak i gdzie odpoczywać. Na szczęście obie te rzeczy już za mną i mogę skupić się na innych sprawach. 
Zdjęcia do tej stylizacji robiłam w ciepły dzień. Jest to ostatnia letnia stylizacja w tym sezonie na blogu. Zdecydowałam się na spódnicę, którą już dobrze znacie. Do niej założyłam t-shirt z superbohatertkami. Bluzka ma bardzo przyjemny materiał i dobrze mi się ją nosi w ciepłe dni. Talię podkreśliłam paskiem, założyłam delikatną biżuterię i złapałam prostą materiałową torbę. Buty to zwykłe, szmaciane trampki, które dorwałam na mega okazji w renee. ;) Jak się Wam podoba taki zestaw?


Komentarze

  1. tak! u mnie też niby czuć już jesień, ale zbliżają się kilkudniowe upały, więc wykorzystam te dni na stylizacje letnie, które miałam w planach, a których nie zrobiłam :D bardzo podoba mi się Twój outfit, a w szczególności ten t-shirt <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty