FLORAL DRESS AND CAMEL COAT || SPRING LOOKBOOK #80

FLORAL DRESS AND CAMERL COAT

sukienka, płaszcz - second hand; nerka - tk maxx; buty - Jenny Fairy; naszyjnik, kolczyki, pierścionki - h&m; pierścionek z "kamieniem" - new yorker; frotka - reserved; opaska na rękę - mi band 4
Cześć wszystkim! Jak się macie? Jak nastroje? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku. Szczerze mówiąc obecna sytuacja mnie nieco stresuje, ale staram się żyć w miarę normalnie. Jeśli już wychodzę z domu to tylko w takie miejsca, gdzie nie ma ludzi. Tak właśnie było i wczoraj. Siedząc bezproduktywnie w domu można zwariować, więc pokusiłam się o zdjęcia na puściutkim molo. 
Jak widzicie totalnie poczułam wiosnę. Chciałam wejść ze stylizacjami na tę porę roku pełną parą i muszę przyznać, że efekt mnie zaskoczył. Nie wiedziałam, że jestem w stanie zrobić sobie sama tak dobre zdjęcia. ;D To tylko zachęca mnie do dalszego działania. Dodatkowo przeprowadziłam małą ankietę na moim instagramie odnośnie stylizacji i mam nadzieję, że sprostam Waszym oczekiwaniom. Już nie mogę się doczekać!
Sukienkę dorwałam jakoś w okolicach lutego w lumpeksie. Wciąż wymaga delikatnej przeróbki, ale wszystko udało mi się zatuszować nerką. ;) Zakochałam się w jej rękawach oraz stójce. Sam wzór również mnie mocno urzekł. Założyłam do niej dobrze Wam znany płaszcz, który jest wręcz idealny na obecne temperatury. Dodałam też sporo jak na mnie biżuterii, co znakomicie uzupełniło cały look. Koniecznie napiszcie jak się Wam podoba taka stylizacja :)
Jeszcze zanim się pożegnam, napiszcie mi proszę czy chcielibyście, abym zwiększyła liczbę publikowanych postów do dwóch tygodniowo. Myślę, że byłaby to dodatkowa rozrywka dla obu stron w czasie, kiedy trzeba posiedzieć w domu. :) Trzymajcie się zdrowo!

   

Komentarze

  1. Wzór sukienki śliczny! Uwielbiam kupowac w sh ♥
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, sukienka wpadła mi w oko. Co do obecnej sytuacji to no cóż, trochę dobija mnie siedzenie w domu, ale jak trzeba to trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny wzór na tej sukience ;) Trzeba jakoś to przetrwać nic innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie z tą kratką, bardzo fajnie podkreśla sylwetkę :-) a sama sukienka bardzo interesująca

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nostalgiczne zdjęcia <3 A jeśli chodzi o sukienkę, to o ile print i się niesamowicie podoba, tak nie wiem co z tym wykończeniem rękawów i dekoltu - chyba by mi te falbanki przeszkadzały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kwiatowe motywy. Ładny look.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby kwiaty miały być znowu modne w tym sezonie? Bardzo mi się podobają takie motywy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty na wiosnę idealne. Sukienka jest świetna. Piękne zdjęcia. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta sukienka! Uwielbiam takie kwiatowe motywy, odmładzają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wyglądasz olśniewająco! <3 Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak Ci zazdroszczę tak pięknego miejsca do zdjęć, jest mega inspiracyjne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta sukienka. Zrobiło się wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sukienka :) Uwielbiam takie w kwiatowy wzorek :) I płaszcz masz śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty