SECOND HAND LOOK || SPRING LOOKBOOK #81

SECOND HAND LOOK

trencz, spódnica, kardigan, kapelusz, torebka - second hand; rajstopy - f&f; buty - clara barson; kolczyki - stradivarius; pierścionki - new yorker, h&m;

 Cześć kochani, jak samopoczucie? U mnie wszystko w porządku, czasami zaczynam się nudzić, ale tylko wtedy, kiedy robię się zmęczona. :D Działam kreatywnie, uczę się robić flatlay'e i inne zdjęcia. Szykuję też wpis o palecie cieni, więc makijaż też trenuję. Najwięcej siedzę na instagramie, więc jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają moje dni, serdecznie zapraszam na codzienne relacje!
 Jeśli chodzi o stylizację, to niekoniecznie podołałam z moim instagramowym mini wyzwaniem. Ostatnio lepiej się czuję w stonowanych kolorach, więc zrobienie czegoś crazy jest kłopotliwe. Oczywiście nie poddaję się i będę próbować dalej! 
 Tymczasem mam dla Was coś stonowanego. Zdecydowana większość rzeczy jest z lumpeksu. Niektóre z nich mam kilka lat i przewijały się już na blogu. Nowością jest dla mnie czarny kardigan. Cieszę się, że udało mi się go zdobyć, ponieważ zapinane sweterki wracają do łask. ;) Koniecznie napiszcie jak się Wam podoba stylizacja oraz mocno wietrzne zdjęcia. ;) 
   

Komentarze

  1. Fajna stylizacja. Ja nie mam cierpliwości do second handów i nie wchodzę nawet do nich. Moja przyjaciółka natomiast wynajduje tam same perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dużo zależy od dostawy. Czasami są same perełki, a czasami tygodniami nie ma nic ciekawego...

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o całość to zmieniłabym kolor spódnicy, ale ogólnie wszystkie chodzi o ubrania to bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham stylizacje z second handów! Zawsze można odnaleźć ciekawe perełki :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Stylizacje z sh potrafią nieźle zaskoczyć!

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz i jaki piękny kapelusz. Kiedyś ciągle nosiłam kapelusze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi akurat się nie nudzi, nadrabiam książkowe i filmowe zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, niezwykle inspiracyjnie z nutą tajemnicy i drapieżności :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania z Second Hand są bardzo ciekawe. Twoja stylizacja jest bardzo fajna. Kapelusz dodaje wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. W życiu nie powiedziałabym, że cokolwiek masz z lumpka :) Piękne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę świetne wyczucie stylu. Sama, w sklepach z odzieżą używaną kupować najzwyczajniej nie potrafię. Regularnie, kupuję jednak ubrania przez internet, gdyż są zdecydowanie tańsze. Zazwyczaj, korzystam przy tym z tego portalu: https://mybaze.com/pl/marketplace-wyprzedaze/brand:converse (z jego pomocą zawsze udaje mi się kupić dany produkt w najlepszej cenie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję kupować przez internet, niestety często mam problem z ubraniami na poziomie klatki piersiowej oraz na biodrach... Wolę zmierzyć :)

      Usuń
  11. Kiedyś często zaglądałam do sklepów z używaną odzieżą, naprawdę wiele fantastycznych kompletów udało mi się wówczas skolekcjonować, a jak cieszyłam się, jak trafiłam na ciekawą torebkę czy plecak. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo dzieje się w tym zestawie. Mnie nie do końca on przekonuje to nie mój styl, ale za kapelusz masz u mnie mega plusa. Jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda to stylizacja zupełnie nie w moim stylu, ale bardzo lubię kupować w takich sklepach bo można tam znaleźć oryginalne perełki dosłownie za grosze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o tą stylizacje, niestety akurat w mój gust nie trafia. Jednak z jednej strony zazdroszczę umiejętności wyszukiwania czegoś fajnego w sh.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica jest po prostu fenomenalna! Chociaż to nie moja długość - przy moim (niskim) wzroście miałabym ją pewnie do samych kostek (chociaż to może też dobrze?;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty