FALL LOOKBOOK #27

Jesień ruszyła pełną parą - jest zimno, pogodnie i kolorowo. I choć pogoda zachęca do spacerów i do tworzenia... To strasznie mi się nic nie chce. Przeżywam kryzys twórczy i do tego posta zabierałam się jak pies do jeża. Nie mam głowy do pisania konstruktywnych tekstów, dlatego ociągam się z dodaniem mojego jesiennego posta o moich sposobach na jesień. Mam nadzieję, że uda mi się go dokończyć w następnym tygodniu. :)
Co by Was nie zanudzać przejdę do opisu stylizacji. Zakochałam się w casualowych rozwiązaniach, przede wszystkim dlatego, że bardzo cenię wygodę. Spodnie, koszula i sweter zawsze wyglądają dobrze, dlatego dość często decyduję się na takie połączenie. Do tego mam mój ulubiony płaszcz, który dorwałam w lumpeksie za, uwaga uwaga, 50 groszy. :) Dobrze się nosi i dobrze wygląda, mój jesienny ulubieniec. :) A wy co sądzicie o stylizacji?
spodnie - Levi's
sweter, płaszcz, koszula, torebka - lumpeks
buty - Tamaris
naszyjnik - prezent

Komentarze

  1. Wersja ze swetrem bardziej mi się podoba. Płaszczyk jak dla mnie trochę za długi i ja osobiście wolałabym w ciemnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja, zwłaszcza płaszczyk :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny płaszczyk. Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty