FALL LOOKBOOK #29

 Ciepłe dni już za nami i od jakiegoś czasu jest zimno, i deszczowo. Większość ludzi chodzi zmęczona, ale ja już dawno mam złoty medal w tym konkursie. Marzę o wolnym tygodniu, który przeznaczyłabym na spanie. Mam dość widoku rozmazanych profesorów i zeszytów, i braku skupienia na czymkolwiek. Boję się, że w pewnym momencie zasnę i uderzę twarzą w stół, niszcząc sobie przy tym okulary lub nos. A od energetyków powinnam się odzwyczaić. Macie może jakieś skuteczne sposoby na zmęczenie? Koniecznie dajcie mi znać!
 Jeszcze pod koniec września udało mi się pojechać na wycieczkę rowerową w mojej okolicy. Stwierdziłam, że to dobra okazja do zrobienia zdjęć i choć nie łatwo było jechać ze statywem, wszystko się udało. Postawiłam na wygodę, dlatego moje ulubione spodnie i ciepły czerwony golf były strzałem w dziesiątkę. Jak zapewne wiecie, czerwień w tym sezonie jest bardzo modna, więc i ja postanowiłam się na coś w tym kolorze skusić. Golf dorwałam w C&A w bardzo dobrej cenie i nosi się rewelacyjnie. Kurtkę możecie kojarzyć z czwartego posta z serii lookbooków. Zdecydowałam się ją przerobić i pomalowałam ją z tyłu farbami, i nakleiłam jednorożcową naszywkę z H&Mu, co wygląda ciekawe. Postawiłam także na moje najwygodniejsze buty Nike, które dorwałam za 36zł w lumpeksie. Muszę przyznać, że czułam się w tym zestawie świetnie! Co o nim sądzicie? :)
kurtka - lumpeks / DIY
buty - lumpeks
golf, spodnie - C&A
pasek - nn

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty