Moje sposoby na jesień!

Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku (a są ich dwie). Niestety dla większości ludzi pora ta kojarzy się z uporczywym zimnem, deszczem i zmęczeniem. Wszyscy zaczynają być marudni i spięci. Mnie osobiście doskwiera głównie zmęczenie przez wczesne wstawanie na uczelnię, a w tym roku dojdzie do tego praca. :) Jednak staram się dostrzegać pozytywy i cieszyć się nostalgicznym klimatem jesieni! W tym poście przygotowałam dla Was moje metody, jak poradzić sobie z jesienną chandrą! Jesteście ciekawi? Zachęcam do przeczytania notki!

Herbata

Herbata jest nieodłączną częścią mojego życia, zwłaszcza w chłodniejsze dni! Kiedy tylko na zewnątrz zrobi się zimno, moje dzienne dawkowanie herbaty zwiększa się o jeden lub dwa kubki! Szczerze uwielbiam ten napój, poprawia mi nastrój i pozwala mi się zrelaksować.

Nowe perfumy

Nowe perfumy to doskonały poprawiacz nastroju! Bo kto nie lubi ładnie pachnieć? ;) Jesienią sprawdzą się te cięższe zapachy. Ja zdecydowałam się na perfumy z pompką z FM. Wyglądają genialnie i pachną pięknie, ale są diabelnie mocne. Trzeba uważać, aby nie przegiąć. :)

Wycieczki

W ładniejsze, cieplejsze dni warto wybrać się na spacer lub pojechać na wycieczkę, aby złapać ostatnie promienie słońca. Ładna pogoda napawa pozytywną energią i chęcią do działania, częściej wywołuje uśmiech na naszych twarzach. :) To świetna sprawa, aby się dotlenić, porobić zdjęcia i odciąć się od szybkiego tempa życia. 

Lektura

Wieczory robią się coraz dłuższe. Gnicie przez laptopami i telewizorami dzień w dzień nie jest dobrym rozwiązaniem, choć zdecydowanie jest najprostszym. Dla odmiany warto poczytać jakąś wciągającą książkę, aby się wyciszyć.

Ciekawe zajęcie

Nawiązując do długich wieczorów - zawsze można porobić coś innego. Rysowanie, malowanie, pisanie, a w moim wypadku robienie na drutach. Dobrze jest porobić czasem coś twórczego i obejrzeć zarazem dobry film. :)


Zaopatrz się w ciekawe dodatki i w ciepłe ubrania

 To chyba rzecz, bez której nikt nie przeżyje. :) Ciepłe swetry i golfy to moja miłość, zwłaszcza, że jestem ogromnym zmarźluchem. Na uczelni mamy zazwyczaj chłodno, więc jest to rozwiązanie idealne! Co do dodatków - kapelusze, szale, okulary i biżuteria ożywi zestaw, i sprawi, że całość będzie wyglądać o wiele lepiej, a tym samym my sami będziemy czuć się dobrze. :)


Pokiziaj kota/psa

 Zabawa ze zwierzętami i przytulanie ich poprawia humor. Czy jest coś słodszego od mruczenia lub machania ogonem? ;)

A jakie sposoby na jesienną chandrę macie Wy? Dzielcie się metodami w komentarzach! :)

Komentarze

  1. Ja teraz ratuję się herbatą, jak mogę :D Piję minimum 2 dziennie w wielkim kubku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ucieczką podczas jesieni jest właśnie siedzenie pod kocem i głaskanie zwierzaków :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! <3
    Moje sposoby na jesienną chandrą to czytanie blogów w towarzystwie ciepłej herbatki :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby jeszcze znaleźć czas na te jesienne sposoby ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty