FALL LOOKBOOK #28

Ostatnie dni były na prawdę piękne - złote liście, słońce, poranne mgły, które z drugiego piętra mojego wydziału wydawały się być jak obraz... Niestety kłopot jest jeden - póki co mam tylko jedną sesję typowo jesienną! Mam nadzieję, że jutro uda mi się to nadrobić i wykorzystać te piękne liście!
Dziś za to przychodzę ze stylizacją jeszcze z września. Szykowałam ją z myślą o październiku i braku czasu z powodu pracy i studiów. I bardzo dobrze, bo na pierwsze zdjęcia od tamtego miesiąca wyszłam dopiero dzisiejszego południa! Miałam wtedy na sobie moją lumpeksową perłę - sukienkę w kratkę z flaneli. Jest taka, jakby ktoś specjalnie szył ją na mnie. I za to ją kocham! Pod nią  założyłam brązowe rajstopy i brązową bluzkę. Na wierzch zarzuciłam moją kolejną miłość - szary kardigan. Za dodatki posłużyły mi okulary i srebrny wisiorek. Całość idealna na spacery w ciepłe dni, a także na uczelnię! 
sukienka, bluzka, kardigan - lumpeks
buty - tamaris
okulary - H&M
wisorek - prezent
rajstopy - ?

Komentarze

  1. sukienka wygląda niesamowicie :) uwielbiam kratę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna ta sukienka ! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce na zdjęcia. Do twarzy ci w tej sukieneczce :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty