BLUE DRESS BLUE FLOWERS || SUMMER LOOKBOOK #96

BLUE DRESS BLUE FLOWERS

sukienka, kolczyki - h&m; naszyjnik - prezent; bransoletka - sinsay; torebka, buty - second hand
 Cześć, cześć! Sierpień nieubłaganie zbliża się ku końcowi. Mi został jeszcze miesiąc wakacji, chociaż muszę się spiąć i wziąć się za pisanie pracy magisterskiej i robienie praktyk. Muszę też wrócić do treningów, wreszcie robi się chłodniej i można bardziej się powysilać. ;) Wrzesień zapowiada się bardzo pracowicie. Macie podobnie?
 Tę stylizację miałam na sobie podczas wieczoru panieńskiego mojej przyjaciółki z gimnazjum i liceum. Całość utrzymana w kobiecym klimacie, wszystkie biegałyśmy w letnich, zwiewnych kieckach. Ja zdecydowałam się na sukienkę, którą mam od długiego czasu w swojej szafie. Sprawdziła się idealnie na wieczór! Podrasowałam ją złotymi dodatkami i sandałami na koturnie. Włosy spięłam w niski kucyk, aby nie przeszkadzały mi w szaleństwach. :) Jak się Wam podoba taki zestaw?

Komentarze

  1. Śliczna sukienka, idealna na lato 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor tej sukienki. Cała stylizacja jest super a Ty wyglądasz pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka, ja muszę coś fajnego poszukać i kupić długą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki krój dekoltu i do tego maksi spódnica niezwykle podkreślają Twoją szyję, bujność włosów. Wyglądasz jak grecka bogini i nie mówię tu, żeby się podlizać ;) Super, bardzo mi się podoba ten letni look.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to rozcięcie, robi przyciąga wzrok! Niebanalna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja ostatnio oszalałam na punkcie sukienek, odbijam sobie lata, kiedy za nic nie chciałam ich nosić. :) Podoba mi się ta propozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio mocno polubiłam się z hiszpankami :) ta sukienka świetnie na Tobie leży! super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty