SIMPLE SUMMER || SUMMER LOOKBOOK #93

SIMPLE SUMMER

szorty - c&a; bluzka - second hand; biżuteria - h&m; buty - renee; nerka - tk maxx
 Hej hej! Dni mijają jak szalone, połowa lata już za nami. Wracam pomału do obowiązków, czekają na mnie praktyki oraz dalsze pisanie pracy. Najchętniej to bym byczyła się dniami nad jeziorem, jednak nie ma lekko i trzeba działać. :D 
 Z planów na lato nie zrealizowałam może jeszcze dwóch rzeczy i ciekawa jestem czy się to uda. Chciałabym pojechać nad morze pod koniec sierpnia, ale widzę dość sporo przeszkód. Podobnie z krótkim wyjazdem pod namiot. Staram się unikać wielkich tłumów, dlatego część rzeczy przełożyłam na przełom sierpnia i września. Kto wie, może wtedy się uda. :)
 Stylizacja na dziś jest meeeega prosta, bardzo wygodna i w sam raz na upał. Dobrze sprawdza się na wycieczkach rowerowych oraz na bieganiu po mieście. Szorty czekały w szafie na chudsze czasy i wreszcie się doczekały. Jeśli chodzi o bluzkę to  byłam do niej nastawiona sceptycznie, ale sprawdza się super. Bałam się, że nie będzie to mój klimat, a tu taka niespodzianka. Bardzo spodobała mi się w połączeniu ze złotym naszyjnikiem. Do tego praktyczna nerka i buty, które robią mi każdą stylizację. Nie wiem czemu dopiero teraz Wam je pokazuję. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Lubię takie proste stylizacje :) Świetny rower :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie proste stylizacje ,a buty - mega! sama na takie poluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba długość spodenek oraz buty są genialne
    Pozdrawiam i obserwuje bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, idealna dla mnie - sama podobnie się ubieram na wycieczki rowerowe. Masz też super naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten look, ale sama wybrała bym niższe buty np trampki. Na rowerze jeżdżę od święta, a nawet rzadziej ale chodzę na spacer z córką i ona mknie na rowerze

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste stylizacje są na takie wycieczki najlepsze. Szorty super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać ze masz bardzo ładną urodę, taka niespotykaną i bardzo ci jej zazdroszczę. No i ogólnie z chęcią bym sobie pojeździła na rowerze, chyba w weeekend sobie zrobię wypad na rowery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty sa ekstra, już je widziałam u kogoś. Też chcę takie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty