OPENWORK BLUE DRESS || SUMMER LOOKBOOK #94

OPENWORK BLUE DRESS

sukienka, pasek, torebka - second hand; buty - renee; biżuteria - nn 
 Cześć! Ostatnie dni mocno dają mi się we znaki. Oprócz męczących upałów codziennie robię ponad 14 tysięcy kroków. Czyste szaleństwo, ale tak to jest, kiedy woli się załatwiać różne sprawy pieszo. Dlatego też mam opóźnienia z robieniem zdjęć - mogę je zrobić, kiedy jest chłodniej, ale wtedy muszę wyjść z psem. Trudno znaleźć złoty środek, ale mam nadzieję, że uda mi się na dniach zrobić kilka stylówek na zapas.
 Ażurowa sukienka to moja nowość w szafie, bardzo spodobał mi się jej wzór i piękny kolor. Bardzo lubię ten odcień niebieskiego. ;)  Jest ona idealna na wieczór, głównie przez swoje długie rękawy. Sukienka nabrała trochę mocy dzięki czarnym dodatkom - gruby pas, czarna prosta torebka i sportowe buty. Stylizację dopełniłam srebrną biżuterią. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Biała sukienka na lato to must-have każdej dziewczyny!:)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje! :)
    Ażurowe ubrania mają bez wątpienia w sobie to "coś".
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie kiedyś sprawić podobną sukienkę. Wyglądasz w niej bardzo ładnie! Ta sesja w zbożu pasuje do białej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna letnia sukienka, podobają mi się takie dziurkowane wzorki, nie wiem jak to się fachowo nazywa, fajna sesja

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się to ażurowe wykończenie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ażurowe cześci garderoby sa idealne włąsnie latem :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś na czasie scenerię, taką letnią pełną ciepła i w naturze, ażurkowe ubrania zawsze się mi podobały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta sukienka, taka w moim guście :) bardzo mi się podoba. Sceneria do zdjęć także taka romantyczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty