FLORAL IN AUGUST || SUMMER LOOKBOOK #95

FLORAL IN AUGUST

spodnie, bluzka - second hand; buty - renee; torebka - stradivarius; kolczyki, pierścionek - nn; naszyjnik - piccola biżuteria skórzana
 Hej hej! Już wczoraj poczułam klimat jesieni. Nie wiem dlaczego, być może to wina ochłodzenia. Od razu mam ochotę nosić cieplejsze rzeczy i już wymyślam stylizacje na chłodniejsze dni. Lato jeszcze nie odpuszcza, za kilka dni ma być bardzo gorąco, ale mi to nie przeszkadza w szukaniu jesiennych inspiracji. A jak u Was, też już czujecie kolejną porę roku?
 Jeśli chodzi o życie codzienne to musiałam zrezygnować z mieszkania w mieście, w którym studiuję. Szkoda, bo bardzo je lubiłam, ale nie ma sensu trzymać go na siłę. Kolejne pół roku będę męczyć się z zajęciami online, więc będę siedzieć w rodzinnym domu. Już zdążyłam zatęsknić za porannym bieganiem do zatłoczonego autobusu i siedzenia na korytarzu z nadzieją, że ostatnie zajęcia będą odwołane. Niestety ostatni rok studiów będzie taki byle jaki, straszna szkoda.
 Spodnie i bluzkę dostałam od babci. Dostała te ubrania w paczce od znajomej, więc przebranie jej przypadło m.in. mnie. :D Spodnie bardzo polubiłam, miałam je na sobie już kilka razy. Są mega wygodne i świetnie wyglądają do koszul i swetrów. Są o tyle fajne, że nie idzie się w nich ugotować. Bluzkę wyszperała moja mama. Od razu wpadła mi w oko, pomimo tego, że z zieleniami mam mieszaną relację. Jest ona dość luźna, bardzo dobrze wygląda wpuszczona w spodnie czy spódnicę. Drobny wzór przypadł mi do gustu i coś czuję, że często będę w niej chodzić. Do całego zestawu dobrałam jasną torebkę i jasne buty. Jeśli chodzi o biżuterię to postawiłam na skórzany naszyjnik, drobne kolczyki i dość duży pierścionek. Koniecznie dajcie znać jak się Wam podoba :)

Komentarze

  1. Look w moim guście, bardzo ładny i luzacki w sumie:) Ja nie czuję jeszcze jesieni oby tak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Zamieniłabym tylko spodnie jesli miałabym się tak ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takich spodni teraz poszukuję, mam sporo bluzek, które by świetnie się z nimi komponowały, a poza tym już pierwsze myśli o jesieni się pojawiają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylówa podoba mi się całość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja latem bardzo lubię nosić bluzki i sukienki w kwiaty tak więc ta mi się całkiem podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie prosty i miejski look :) Wygodna bluzka, ciemne spodnie i białe butki :) Fajnie to razem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty