MY FAV BOHO DRESS || SUMMER LOOKBOOK #92

MY FAV BOHO DRESS

sukienka - second hand; buty, kolczyki - h&m; torba - magazyn elle (dodatek); pierścionek - new yorker

Hej hej! Mamy już sierpień, nie wiem kiedy to wszystko zleciało! Na kajakach było świetnie, teraz muszę dość do siebie, bo mocno się rozstroiłam... Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o mojej wycieczce, to serdecznie zapraszam Was na mojego instagrama, gdzie znajdziecie zapisaną relację ze spływu Nidą. :)
 Stylizacja jest mega prosta, gdyż bazuje ona na jednym, głównym elemencie, jakim jest zwiewna sukienka w stylu boho. Zakładałam ją wiele razy, co mogliście nie raz, nie dwa zauważyć na blogu. Pomyślałam, że rewelacyjnie będzie wyglądać z czarnymi i złotymi dodatkami. Klapki i torba świetnie kontrastują z kolorem sukienki, a złote dodatki pięknie uzupełniają całość i jeszcze bardziej podkreślają moją opaleniznę. Całość idealna na wiele letnich okazji. Jak się Wam podoba? :)

Komentarze

  1. mi się mega podoba, lekko przyjemnie :) jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie proste, lekkie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski outfit! A jakie zdjęcia piękne :)

    Normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie takie boho rzeczy. Sukienka, ala rusałka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej sukience i nasz piękne długie włosy 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Curto muito seus posts, são muito bem criativos e interessantes.. Sempre estou aqui lendo e compartilhando com minhas amigas...

    Beijos 😘.

    Meu Blog: Blog da Jaine Reis

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam złote dodatki latem, niesamowicie podkreślają opaleniznę i pięknie komponują się z wieloma stylizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia, a i sukienka niesamowicie mi się spodobała bo to takie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sukienka, taka dla każdego. To zdjęcie w wodzie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. To fantastyczne, że letnie stylizacje są takie lekkie i powabne, fantastycznie się w nich odnajduję, zaprezentowana również mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie proste i lekkiej stylizacje czasami są najlepsze. Idealne na wakacje. Świetne zdjęcia.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty