CASUAL SECOND HAND AUTUMN LOOK || FALL LOOKBOOK #105


CASUAL SECOND HAND AUTUMN LOOK

pants, chemise, bag, coat, sweater - second hand; schoes - renee; rings - ?; earrings - h&m; hair clip - stradivarius;
 Hej! Już lada moment grudzień, jakoś w tym roku nie mogę się doczekać! Mój pierwszy blogmas startuje od razu pierwszego, więc trochę się tu będzie działo! Przede mną trochę pracy, aby pewne treści dokończyć, ale myślę, że będzie warto. ;)
 Obecnie czeka mnie kilka luźniejszych dni jeśli chodzi o zajęcia na studiach. I tak powinnam się wziąć za swoją pracę magisterską oraz inne zaliczenia, mam nadzieję, że większość rzeczy uda mi się załatwić. Wiem, że przerwa świąteczna skończy się na niczym, jeśli chodzi o studia, więc teraz trzeba trochę przycisnąć. A jak u Was plany na najbliższy czas?
 PL: Od dawna chciałam stworzyć stylizację z białą koszulą, w której czułabym się dobrze. Wreszcie spróbowałam i nie żałuję. Na koszulę założyłam dopasowany sweterek w pięknym granatowym kolorze. Wybrałam do tego eleganckie spodnie z szerokimi nogawkami i jasne ugly shoes. Na wierzch założyłam czarny płaszcz, złapałam torbę listonoszkę, a włosy spięłam dużą spinką. Bardzo podoba mi się ten look. 

 ENG: I always wanted to create outfit with white chemise in which I would feel good. I decited to try and I really like it.  On chemise I put my cute navy blue sweater. I've dressed elegant wide legs pants and bright ughy shoes. On top I put my black coat. I took my vintage bag and I tied my hair. I'm in love with this look. 

Komentarze

  1. Totalnie nie mój styl, bo niestety nie polubiłam się z takimi spodniami, ale ty wyglądasz w tym świetnie!

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie takie spodnie są niekorzystne z szerokimi nogawkami, więc nigdy nie szukam takiego fasonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. interesująca stylizacja, ja wolę wąskie spodnie, niekoniecznie ściśle oplatające łydkę ale jednak wąskie, łatwiej do nich dobrać buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś non stop nosiłam takie kardigany :D Teraz do tego stopnia mi się przejadły, że nie mam ani jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię połączenia sweterków z białymi koszulami, wygląda się wtedy bardzo stylowo, ale i przystępnie. Podsunęłaś mi do głowy parę pomysłów, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście już nie studiuję i nie mogę doczekać się długiej przerwy świątecznej, którą przeznaczę na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bardzo podobają mi się takie spodnie, chętnie bym się w nich widziała, a do nich właśnie biała bluzka przełamana ostrym kolorem dodatku. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty