PERFECT AUTUMN DAY || FALL LOOKBOOK #101

PERFECT AUTUMN DAY

płaszcz, sukienka - second hand; kamizelka - zrobiona przez babcię, torebka - stradivarius, szal - sinsay; kolczyki - h&m; buty - jenny fairy; 
 Cześć! Październik minął, a ja na blogu milczałam. Szczerze mówiąc po problemach z instagramem, później troszkę z blogiem straciłam cały swój zapał do jakiejkolwiek twórczości. Musiałam zrobić przerwę, szczerze to nawet nie myślałam, że tak szybko wrócę. Nadal nie jestem w 100% w formie, ale koniecznie chciałam wykorzystać ten piękny jesienny krajobraz! Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co się u mnie dzieje, to koniecznie zapraszam na mojego nowego instagrama - tutaj.
Jeśli jesień to koniecznie warstwy. Uwielbiam ubierać się na cebulkę, chociażby dlatego, że zawsze szybko marznę. Dziś propozycja zestawu z sukienką, którą pokazywałam Wam w lato (tutaj). Pod nią miałam założony golf, aby było mi cieplej. Na samą sukienkę założyłam kamizelkę i płaszcz, który ostatnio jest moim lumpeksowym hitem. Do tego ciepłe rajstopy, buty za kolano, szal i torebka, i można wyruszać na miasto. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Świetnie dobrany zestawik, szczególnie płaszcz i sweterek bardzo mi się spodobały <3 Trzeba korzystać z tych pięknych plenerów naszej tegorocznej jesieni! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę na tę kamizelkę, to widzę, że jestem całkiem trendy, mam kilka podobnych zrobionych przez moją teściową, uwielbiam je nosić w jesienne dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia <3 Uwielbiam kolory jesieni. Aż szkoda, że liście powoli znikają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za swetrami, ale cała reszta jest rewelacyjna, połączenie płaszcza i koronki - zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam swetry, ale w innym kroju. Jesień na twoich zdjęciach tak pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! <3 Bardzo podoba mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w tym jesiennym zestawie, lubię takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo dla fotografa, postarał się! A Ty jak zawsze zjawiskowa. Stylizacja również 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się :D (zdjęcia robię z pomocą statywu i pilota do aparatu) :)

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Sama bardzo chętnie bym się tak ubrała :) Podoba mi się również ta jesienna aura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też preferuję styl na cebulkę ale nie prezentuje się tak dobrze jak ty

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna jesienna stylizacja. Ciepła i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna jesień! Super stylówka
    :)

    Pozdrawiam!
    Ankyls

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty