PINTEREST INSPIRED || FALL LOOKBOOK #104

PINTEREST INSPIRED 


pants, coat, bag, chemise - second hand; shoes - renee; hoodie - pull&bear; rings - ?; glasses, earrings- h&m;

 Siemka, jak się czujecie? Dziś mam bardzo zakręcony dzień, a wszystko przez to, że zabiłam budzik, a potem musiałam szykować się w pośpiechu. Dopiero teraz mam wolną chwilę, a i tak zaraz znów zabieram się za prace na studia. Grudzień zbliża się wielkimi krokami, a z wraz z nim po raz pierwszy blogmas na moim blogu. Kto tak jak ja nie może się doczekać? :)
 PL: Zestaw, który dziś prezentuję, jest oparty na tej samej bazie co poprzednia stylizacja, którą znajdziecie tutaj. Eleganckie spodnie z szerokimi nogawkami, do tego wygodne ugly shoes, biała koszula i ulubiony czarny płaszcz znaleziony w lumpeksie. Na koszulę założyłam bluzę z kapturem z nadrukiem obrazu Van Gogha. Bardzo ją lubię i na prawdę często ją noszę. Aby podkręcić charakter outfitu założyłam zerówki. Wybrałam też torbę, bez której nie wyobrażam sobie życia. Całą stylizację inspirowałam zdjęciami z pinteresta i weheartit. Nie sądziłam, że będę się czuć aż tak dobrze w tym zestawie. 

 ENG:  This outfit is similar to previous outfit which I presented. Elegant wide legs pants, ugly shoes, white chemise and favourite black coat bought in second hand. On chemise I put black hoodie with Van Goghs painting. I realy like this hoodie. I put my glasses on and I took my favurite bag. This look was inspired by pinterest  and weheartit pictures. I felt really good in this ootd.  

Komentarze

  1. O jaaaaa, jakie Ty masz mega włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się bluza, jest absolutnie w moim stylu, strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją, ma super jakość no i wygląda genialnie :)

      Usuń
  3. Bluza rewelacyjna, natychmiast spodoba się mojej młodzieży, a mnie z kolei zachwyciły spodnie, jakże dobrze czuję się w takim fasonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam przygodę z tym fasonem, ale przyznam, że czułam się w tych spodniach genialnie!

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji, zresztą jak w każdej, którą prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw akurat nie dla mnie,bo nie przepadam za takimi szerokimi nogawkami w spodniach - ale Ty wyglądasz w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie każdy będzie się dobrze czuł w takim fasonie. :)

      Usuń
  6. Ciekawa i nietuzinkowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty