BEIGE SNAKE PRINT DRESS AND RED SWEATHER || FALL LOOKBOOK #103

BEIGE SNAKE PRINT DRESS AND RED SWEATHER

dress - mohito; sweather - stradivarius; schoes - jenny fairy; beret - h&m; jewelry - nn; bag, coat - second hand
PL: Hejka kochani, jak się macie? W czwartek skończyłam 23 lata i szczerze mówiąc nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Już jestem na tym etapie, że muszę się doliczać w jakim wieku jestem. Nie wiem czy to źle czy dobrze, ale zawsze przeżywam chwilę zwątpienia, kiedy ktoś pyta mnie o wiek. :D Tydzień minął mi szybko, było miło i przyjemnie. W weekend nic nie odpoczęłam, więc bez większego entuzjazmu czekam na poniedziałek. Pomału planuję coś ekstra na grudzień, więc mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodoba. :)

ENG: Hey, how are you? On Thursday I had my 23rd birthday. I don't understand how, time files really fast. Week was nice, but my weekend was tiring. I need relax. I'm planning something great for December. I hope you like it. :)
PL: Dzisiejszy zestaw to połączenie czerni, beżu i czerwieni. Sukienkę w wężowy wzór po raz pierwszy założyłam jesienią, dotychczas nosiłam ją tylko latem. Świetnie sprawdziła się w roli bazy. Na wierzch założyłam czerwony sweter z szerokimi rękawami. Jest ciepły, a intensywny kolor przykuwa uwagę. Na wierzch oczywiście mój ulubiony płaszcz z lumpeksu. Na nogi wciągnęłam buty za kolano, które niestety z rajstop bardzo lubią się zsuwać. Duża torba z wężowym wzorem do ręki fajnie wygląda z całym zestawem. Niestety sięgam po nią rzadko ze względu na jej praktyczność - o wiele bardziej wolę nosić torby na ramię. Aby dopełnić całość założyłam czerwony beret. 

ENG: This outfit is kept in red, beige and black colours. Summer dress with a snake print is really great base. On top I wear red sweather with wide sleeves and my favourite coat. I decided to wear my over the knee boots. For accesories I wear my red beret and I took my big bag with snake print. 

Komentarze

  1. Ah mnie niedługo tez czekają 24 urodziny. Nie czuję się caly czas na ten wiek. Ty wyglądasz genialne w tej stylizacji bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek nie wie kiedy to zleciało, a to dopiero początek :/ Cieszę się, że stylizacja przypadła do gustu :)

      Usuń
  2. Super stylówka! Wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek w połączeniu z tym beretem wyglądają świetnie <3 A przede wszystkim Ty w nich wyglądasz świetnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te połączenie to moje małe odkrycie :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Jestem fanką tego swetra <3 Ja też już po 23 urodzinach i nie mogę w to uwierzyć. Co dopiero była ta 19-nastka... Fajne zdjęcia, brakuje mi w nich tylko twojego uśmiechu :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szybko leci ten czas :D Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Gostei bastante do artigo, muito bom mesmo! Estou amando ler seus artigos e compartilhar com os amigos!


    Meu Blog: Ganhadores do Goiás da Sorte

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dumna jestem ze swojego wieku, doliczam tylko raz w roku, w pozostałe dni wciąż czuję się młoda duchem i korzystam z życia, ile tylko mogę. :) Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Choć sweter i beret dla mnie rządzą bo jestem akurat wielką fanką obu no i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje buty, a cała stylizacja jest pięknie dobrana :) piękny wiek, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że outfit się podoba :) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Piękny zestaw i ta żywa czerwień. Naprawdę pięknie się to wszystko komponuje 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, w oko wpadł mi sweterek, szukam właśnie czegoś takiego. Powiem Ci szczerze, że ja też ostatnio miałam zawieche ile ja właściwie mam lat. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te sweter to ideał:D najlepszy przyjaciel na jesienne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna stylizacja :) Ten berecik to taka wisienka na torcie :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty