RED BERET || FALL LOOKBOOK #102

RED BERET

beret, golf - h&m; ogrodniczka, sweter, torba, płaszcz, naszyjnik - second hand; buty - clara barson; szalik - sinsay

 Hej hej! Ostatnio pogoda nie rozpieszcza, co skutkuje u mnie jesienną chandrą i totalnym lenistwem. Zanim podniosę się z łóżka, zjem i rozbudzę się całkowicie do jakiegokolwiek działania jest zazwyczaj 12. Nie wiem jak funkcjonuję na zajęciach, po prostu próbuję nie zasnąć w fotelu. ;D 
 Pomimo zmęczenia staram się działać i już mam w zapasie dwie stylizacje. Muszę przyznać, że zaskakuję sama siebie, ponieważ chętniej wybieram sukienki. Dziwna sprawa, zawsze byłam uzależniona od spodni. Jednak w tym sezonie jesiennym coś mnie mocno przyciąga w stronę bardziej dziewczęcych stylizacji. Dajcie znać co wolicie nosić - spodnie czy sukienki? 
 Jeśli chodzi o stylizację to bardzo chciałam wykorzystać w niej czerwony beret. Pomyślałam, że do niego będzie idealnie pasować sukienka ogrodniczka z prostym czarnym golfem. Nie byłabym sobą, gdybym nie założyła nic na wierzch. Zawsze kieruję się niepodważalną zasadą - ma mi być ciepło! Na wierzch założyłam znany Wam już płaszcz z lumpeksu i ciepły szalik. Jasne botki najbardziej pasowały do całości. Odrobina biżuterii i torebka listonoszka uzupełniają stylizację. Jak się Wam podoba moja propozycja? 



Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja! :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne zdjęcia mają swój wielki urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię stylizacje z udziałem beretu, kiedyś na studiach chętnie go nosiłam, pasował mi w wyrażaniu siebie poprzez ubiór. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię zestawy z beretami, właśnie z przyjemnością do nich wracam :)

      Usuń
  4. Mnie o dziwo w tum roku jesienna aura nie zaatakowała mocno. Bardzo ładna stylizacja. Ten beret jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem zdziwiona , bo zazwyczaj nie miałam takiego problemu. Cieszę się, że stylizacja się podoba :)

      Usuń
  5. totalnie mnie zauroczyłaś tą stylizacją, nie wiem, co podoba mi się bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja,trochę jak Emily z tego popularnego serialu :) Też marzy mi się taki czerwony beret!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem z jakiego, nie jestem serialowa :) Ale cieszę się, że zestaw się podoba :)

      Usuń
  7. Wśród tych jesiennych liści, ta stylizacja jest bardzo piękna, wszystko mi się w niej podoba :) nawet ten beret, ładnie się prezentuje na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aura na prawdę sprzyja zdjęciom, wszystko wygląda o niebo lepiej :)

      Usuń
  8. Uwielbiam berety i też mam czerwony :) Wyglądasz wspaniale w tej jesiennej stylizacji a miejsce do zdjęć bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w takiej stylizacji <3 wszystko fajnie do siebie pasuje :) myślę, że to stylizacja idealna na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Ja z kolei mam odwrotnie-ciągnęło mnie kiedyś do sukienek teraz jednak wolę spodnie
    Podoba mi się ten akcent z czarnym beretem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty