#BLOGMAS 1 - POMYSŁY NA MIKOŁAJKOWE PREZENTY LAST MINUTE

Hej, cześć i czołem! Zaczynamy grudzień, a co za tym idzie - świąteczną tematykę na blogu. W tym roku zdecydowałam się zrobić mały blogmas, jednak posty nie będą pojawiać się codziennie. Do 24 grudnia przewiduję około ośmiu wpisów, gdzie znajdziecie pomysły na prezenty, trochę lifestyle'u, prosty makijaż na święta i stylizację, która pozwoli zachować komfort, kiedy zmieścicie w brzuchu wszystkie pierogi. :) Zaczynamy już teraz, więc jeśli szukacie pomysłów na mikołajkowe prezenty, to jesteście w dobrym miejscu. :)

POMYSŁY NA MIKOŁAJKOWE PREZENTY LAST MINUTE


Przede wszystkim zacznę od tego, że Mikołajki dla mnie to taki dzień, w którym dostaje się DROBNE upominki. Nigdy nie rozumiałam ultra drogich prezentów na to malutkie święto. Oczywiście nic mi do tego, jeśli ktoś chce wydać nieco więcej. ;) Jednak jeśli nie chcecie przepłacać (w końcu za chwilę i tak są święta), a chcecie komuś sprawić przyjemność, to czytajcie dalej. :)

KALENDARZ ADWENTOWY 

No bo czemu nie? Obdarowana osoba będzie miała trochę więcej frajdy z otworzenia wszystkich sześciu okienek na raz. :) Do tego niektóre kalendarze mogą być przecenione. Proponuję te ze słodyczami, ale jeśli chcecie podarować komuś kalendarz kosmetyczny lub z biżuterią, to... czemu nie?

SKARPETY ZE ŚWIĄTECZNYM WZOREM LUB ŚWIĄTECZNE KAPCIE

Przyznać się, kto nie lubi dostawać świątecznych skarpet? Osobiście uwielbiam takie prezenty, zwłaszcza, jeśli skarpety są dobrej jakości i mają fajne wzory.  To samo tyczy się ciepłych kapcioszków, które będą grzały zmarźluchów w zimne wieczory. :) 

ZIMOWY KOC LUB ŚWIĄTECZNA PODUSZKA

Czasami koc i poduszka to spoko rozwiązanie. Osobiście nie wyobrażam sobie wieczornego oglądania filmów bez ciepłego koca na ramionach.

DROBNE OZDOBY ŚWIĄTECZNE

Na drobny prezent będą w sam raz. Lampki o ciekawym kształcie (polecam sprawdzić te w pepco), drewniane zawieszki na choinkę czy jakieś ciekawe bombki... Wybór jest przeogromny! 

ŚWIĄTECZNE KUBKI

Kubków nigdy za wiele, choć znam osoby, które są przeciwnego zdania. Jeśli osoba, którą chcemy obdarować nie ma nic przeciwko kubkom, to kolejny w ładnym kształcie na pewno ją ucieszy. :) 

KSIĄŻKA

Książek nigdy za wiele, jeśli jest się książkoholikiem. Lista do przeczytania u tych osób na pewno jest długa, więc śmiało możecie podpytać jakie książki ktoś lubi czytać. Powieść fanasy, kryminał, a może poradnik? Albo książka ze świątecznymi wypiekami? Tego dowiecie się podczas wywiadu. :)

ŚWIECA ZAPACHOWA

Pięknie pachnąca świeczka nie jest zła! Zwłaszcza o zimowym zapachu. To również nie musi być ogromny wydatek. Sprawdźcie m.in. pepco, albo Auchan - kiedyś kupiłam tam świece o idealnych zimowych zapachach, które podczas palenia się wcale nie traciły na intensywności woni!

WŁASNORĘCZNIE SKOMPLETOWANY ZESTAW KOSMETYKÓW

Osobiście lubię dostawać kosmetyki, ale gotowe zestawy nie zawsze mnie cieszą. Polecam skompletować taki zestaw samodzielnie. Maseczki w płachcie, jakaś fajna pomadka lub balsam, krem do buzi i pod oczy... Co tylko chcecie! Obecnie jest wiele genialnych kosmetyków w bardzo dobrych cenach. Osobiście polecam krem z witaminą C od Revuele i żel pod oczy z tej samej serii - są to mega tanie i mega dobre produkty!

CIEPŁA CZAPKA, SZALIK LUB RĘKAWICZKI

Może to i banalny pomysł, ale za to jaki przydatny! Aby nie było nudno, można wybrać ładny zimowy wzór. 

MASECZKA

No cóż. Żyjemy w takich realiach, a nie w innych, więc dodatkowa maseczka każdemu się przyda. Jeszcze nie widziałam maseczek ze świątecznym wzorem, więc albo można taką uszyć, albo znaleźć jakąś ładną, klasyczną. 

BIŻUTERIA

Delikatny wisiorek, drobne kolczyki, mały pierścionek... Opcji jest wiele. Miłośniczki biżuterii na pewno się ucieszą! Jeszcze jakieś słodkości do tego i prezent idealny. :)

To już wszystkie moje propozycje last minute. Dajcie znać co Wam wpadło w oko i czy macie już upatrzone prezenty. :) 

Komentarze

  1. Ja to nigdy nie narzekam na świąteczne zwłaszcza skarpety, mam do nich słabość i w sumie od kilkunastu lat je kolekcjonuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne porady. Fajnie tu u Ciebie, zostaję, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam prezenty w minimalistycznej formie, jakiś gadżet, ozdobnik, drobnostkę, mała rzecz a bardzo cieszy, zwłaszcza świece zapachowe, zakładka do książki, maleńka filiżanka do kawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w tym roku pierwszy kalendarz adwentowy i jestem nim zauroczona totalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo - pierwszy kalendarz i wielka radość :D

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc teraz zimą to szczególnie brakuje mi dobrych rękawiczek i maseczek, bo szybko robią się zimne, mokre i nieprzyjemne, więc więcej jest ich wymieniania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki zestaw maseczek to będzie bardzo dobry pomysł :)

      Usuń
  6. Przydatny wpis. Mi ostatnio spodobały się różnego rodzaju kalendarze adwentowe i zaczęłam w internecie przeglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za inspiracje, muszę się wybrać do kika i pepco bo nie mam jeszcze mikołajkowych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły, dużo inspiracji do prezentów, ja również zrobiłam swoje zestawienie na blogu, zapraszam :)
    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, praktyczne rzeczy wybrałaś do tego zestawienia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem z tych osób, które ie lubią dostawać kubków. Na szczęście moi bliscy i znajomi już o tym pamiętają. Mam dwa ulubione i mi wystarczają. Napoje w każdym i tak smakują mi tak samo xD ale za to uwielbiam świąteczne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje propozycje są świetne, prezenty uniwersalne i pasują dla każdego bez względu na wiek. Czasem taka lista ratuje, gdy pomysłów na upominki brak

    OdpowiedzUsuń
  12. Drobne ozdoby świąteczne zawsze się sprawdzają. W tym roku postanowiłam także robić sobie kalendarz adwentowy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty