#BLOGMAS 5 - WYGODNA STYLZACJA NA WIGILIĘ || WINTER LOOKBOOK #106

WYGODNA STYLZACJA NA WIGILIĘ 


spódnica, płaszcz - second hand; golf, kolczyki, naszyjnik - h&m, torebka - stradivarius; czapka, szalik, rękawiczki - sinsay; rajstopy, pierścionki - nn; buty - clara barson
W tym roku stawiam na totalną wygodę. Wigilia raczej będzie skromna i w najbliższym gronie, więc nie czuję potrzeby spinania się. Spódnica, golf i kardigan to idealne połączenie - jest ciepło, można śmiało jeść tony pierogów i nie jest to stylizacja z koszulą (w której zazwyczaj nie za dobrze się czuję). Na co Wy stawiacie w tym roku?

Komentarze

  1. Super stylizacja. Płaszczyk cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się jak całą stylizację rozjaśnia torebka, bardzo fajny outfit :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie się prezentujesz. Cała stylizacja bardzo mi się podoba. Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, zresztą kolejna z tych, które prezentujesz. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie wyglądasz:) ślicznie elegancko gustownie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, pięknie wyglądasz w tym płaszczu :) I zazdroszczę zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja. Ja nigdy nie spinam się na wigilię. Byle ładnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :) ja postawię na skromną sukienkę w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz. zazdroszczę śniegu, bo umie był aż 1 dzień.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny look :)

    I Zazdroszczę śniegu u nas go brak. Ja w Wigilię ubiorę koszulę, spodniczke i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczarował mnie Twój płaszczyk, uwielbiam takie kolory i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz:) elegancko kobieco z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz! :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2020/12/zimowa-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty