#BLOGMAS 3 - CO POD CHOINKĘ? POMYSŁY NA PREZENT

 Hej hej, jak się macie? Dziś znów przychodzę do Was z prezentownikiem, tym razem na święta. Wybór prezentu to nie taka łatwa sprawa, więc mam nadzieję, że ten post pomoże Wam się zainspirować. :)
COŚ DLA KSIĄŻKOHOLIKA

Oczywiście propozycją nr 1 będzie książka! Takie osoby na pewno mają bardzo długie listy tytułów, które chciałyby przeczytać. Oprócz książki mile widziane będą ciekawe zakładki do książek, może jakiś kindle? 

COŚ DLA MIŁOŚNIKÓW MUZYKI

Nowa płyta ulubionego zespołu lub komplet kilku płyt z najlepszymi przebojami, koszulka z nadrukiem zespołu albo wykupienie spotify premium... Płyta winylowa, gramofon? Czasami wśród staroci można znaleźć niesamowite perełki!
COŚ DLA MIŁOŚNIKA FOTOGRAFII

Fajną opcją jest obiektyw (zwłaszcza, jeśli kilka osób się na niego zrzuci, obiektywy to nie taka tania sprawa) albo inne gadżety do fotografii. Blendy lub statywy, nakładki na obiektyw... A może Instax i zapas wkładów? To też dobry pomysł!

COŚ DLA GRACZY

Miłośnicy gier na pewno ucieszą się z wymarzonej gry lub dodatków do niej (warto rozejrzeć się na steamie). Innym pomysłem jest zakupienie porządnej myszki gamingowej lub wyczesanej klawiatury. Jeśli nie jesteście pewni co do zakupu nowej gry lub sprzętu, zawsze można się rozejrzeć za gadżetami typu plakat, kubek, brelok, koszulka itd. 
COŚ ZE STREFY BEAUTY

Nie ma nic lepszego niż wymarzona paleta cieni do powiek albo jakiś wyczesany krem z droższej półki. Dla fanek makijażu dobrym pomysłem będzie kolorówka z wyższej półki (palety, pudry, szminki, rozświetlacze itd.) lub akcesoria do makijażu. Osoby lubujące się w pielęgnacji na pewno ucieszą się z zestawu kremów, toników czy masek do twarzy. A włosomaniaczki? Szczotka do włosów (np. denman) i zestaw odżywek na pewno je ucieszy! 
COŚ DLA SPORTOWCA

Dla osoby, która jest zafiksowana na punkcie aktywności fizycznej lub dopiero wdraża się w ten temat, fajnym pomysłem będą jakieś gadżety z tym związane. Polecam opaski sportowe, obecnie wybór na rynku jest ogromny. Miałam Mi band 4, ale byłam średnio zadowolona (zacinał mi się podczas treningów). Obecnie mam Polar Vantage M i jestem z niego zadowolona, choć bardziej polecałabym go dla osób mocno zaawansowanych. Jeśli osoba, którą chcecie obdarować ma już opaskę, to możecie sprawić jej gumy do ćwiczeń, hantle, kettla, matę, roller albo coś związanego ze sportem, jaki uprawia.
COŚ DLA HERBATO I KAWOHOLIKA

No haaalo. Czy jest coś lepszego niż piękna filiżanka ze spodkiem, litrowy kubek i zestaw przepysznych kaw i herbat? Dorzućcie jeszcze jakiś pyszny syrop i będzie git :) 


To moje propozycje na prezent, a jakie są Wasze? Koniecznie dzielcie się pomysłami w komentarzach! 





Komentarze

  1. Na szczęście mam już kupione wszystkie prezenty. W tym roku poszło mi zaskakująco łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie najciekawszym prezentem są książki i kubki, ale tych ostatnich mamy już zdecydowanie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię różne książkowe gadżety, ale nie pogardzę prezentem w formie np. mięciutkiego koca albo zestawu czekolady do picia. Tak, najlepiej wszystko razem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje z różnych kategorii. Ja na szczęście mam już wszystkie prezenty kupione.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już lista prezentowa wypełniona w pełni, co prawda czekam jeszcze na paczkę z jednym produktem, ale sporo czasu do świąt jeszcze zostało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście właśnie jeszcze jest ten czas :D Przyda się bardzo!

      Usuń
  6. sama już mam wszystkie świąteczne prezenty, ale Twoje pomysły są super :) zwłaszcza ten aparat

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas jest szał prezentowy dla dzieciaków. Takie mają pomysły, że trzeba urządzać polowanie, aby trafić na coś fajnego i nie za miliony monet.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardziej daje się prezenty na Mikołaja a pod choinkę drobne upominki dla dzieci. Swojej córce i siostrzeńcowi kupiłam fajne zestawy perfum w bajkowych opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne propozycje, ja jestem kubkoholikiem więc porcelana wszelaka a ostatnio Bolesławiec byłaby dla mnie idealnym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty