#Back to school ~ Outfits

 Od kilku dni mocno interesują mnie wszelkie tagi "Back to school". Postanowiłam, że ja również pokuszę się o tą serię na moim blogu. Jak wiadomo szkoła lada moment się zacznie. Szczerze mówiąc przeraża mnie to. Okropnie boję się matury... Ale to nie post o zmartwieniach! Przed wami moje propozycje zestawów do szkoły. Nie jestem zwolenniczką spódnic w szkole, ale we wrześniu jeszcze jakoś ujdzie. Mi zawsze jest zimno, nie wspominając o mało komfortowym poruszaniu się po szkole (np. schody, próba siedzenia pod klasą...). Dlatego preferuję spodnie :) 

#1

spódnica - stradivarius / sweter - sh / buty - vagabond / bransoletka z krzyżami - new yorker / bransoletka, wisiorek 

 #2

 bluzka - stradivarius / spodnie - sh / buty - vagabond / pierścionek, bransoletka - zdobyte gdzieś na kramach

#3

spodnie, bluzka - sh / koszula, bransoletka - new yorker / buty - lasocki / pierścionek, wisiorek

#4 

buty - lasocki / spodnie - sh / sweter - romwe / bluzka - reserved

#5 

spodnie - sh / buty - lasocki / sweterek, bluzka - new yorker / wisiorek, pierścionek

Prośba do Was! 
Piszcie w komentarzach pytania na temat szkoły. Chętnie zrobię Q&A :)

Komentarze

  1. Świetne outfity! Mi najbardziej podobają się 4 i 5!
    Q&A: Czego najbardziej nie lubisz w szkole?
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne outfity, post bardzo mi się przyda :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty