#Back to school ~ Q&A



Do której klasy idziesz po wakacjach? 

Aż trudno mi w to uwierzyć, ale do ostatniej... Trzecia liceum o profilu humanistycznym. :)


Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny? 

Bardzo lubię angielski. Mam świetną nauczycielkę i dużą chęć nauczenia się tego języka. 





O której godzinie wstajesz do szkoły? 

Szósta lub szósta trzydzieści. To zależy, czy muszę dokończyć rozdział w lekturze ;) Ale zazwyczaj jest to ta późniejsza godzina.

Nosisz torbę czy plecak?

Plecak! Od torby strasznie boli mnie ramie. Poza tym przez wiele lat borykałam się ze skoliozą, więc wiem co dobre dla mojego kręgosłupa ;)




Jak wygląda twój typowy szkolny dzień? 

Przede wszystkim z wielkim żalem wstaję o nieludzkiej godzinie (jestem strasznym śpiochem). Ubieram się, 
jem śniadanie, myję zęby i buzię, maluję się. Wychodzę do szkoły ze słuchawkami w uszach i głośną 
muzyką. Lubię słuchać ulubionych utworów przed nauką. W szkole uczę się, na "mało ważnych" dla mnie lekcjach potrafię coś czytać. Zazwyczaj biologia i chemia, gdzie każdy robi to co chce... Czasami mam wyjście do sklepu lub okienko. Wtedy zwiedzam Biedronkę ze znajomymi. ;) Wracam do domu lub od razu pędzę na zajęcia dodatkowe, ciekawa jestem jak będzie w tym roku, hehe. W domu jem, odrabiam lekcje późnym wieczorem, spędzam czas przed komputerem. W tym roku będę musiała to zmienić...


Lubisz swoją klasę?

Lubię, choć są zachowania, które okropnie mnie drażnią. Jest to celowe denerwowanie nauczyciela lub udawanie za przeproszeniem debila (ale ja myślałam, że to poprawiłam! - koniec roku, rozmowa o niezaliczonym pierwszym semestrze...). Jednak nie zamieniłabym jej :)




♡Tęsknisz za szkołą?


Nie, cały czas się zastanawiam gdzie się podziały moje wakacje...


Piszesz zwolnienia z w-f? 


Bardzo rzadko - muszę sobie coś zrobić np. siniak na pół ręki po strzelaniu z łuku, naciągnięcie mięśnia lub musi mnie coś bardzo boleć. Czasami zgłaszam tzw. lenia, czyli mam do wykorzystania dwa nieprzygotowania w semestrze. 





Jaki jest twój ulubiony nauczyciel ?


Ciężko stwierdzić, ale raczej pani od angielskiego :)


Masz już wszystkie przybory do szkoły?


Brak mi kilku zeszytów, piórnika, plecaka, nożyczek, kleju i może coś jeszcze mi się przypomni. Poza tym wszystko już mam :)


Czego najbardziej nie lubisz w szkole?

Najbardziej to chyba większości ludzi. Są tacy... no nie wiem jak ich określić. Po prostu nie lubię poszczególnych cech osobowości, które mają te osoby. Drugą sprawą jest notoryczne przekładanie terminów. Nie lubię też godzin nauki, ósma rano to stanowczo za wcześnie :D 



Komentarze

  1. Też jestem na profilu humanistycznym :)


    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też drażni zachowanie niektórych w mojej klasie, ale całe szczęście są to wyjątki. :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę teraz do technikum i zobaczymy jak to będzie, mam nadzieję że nie będzie źle :) bardzo przyjemnie mi się czytało twojego posta wpadnę tu jeszcze nie raz ! :*
    mam również nadzieję że odwiedzisz mojego bloga i zostawisz po sobie ślad :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę, tylko więcej przedmiotów będzie :D

      Usuń
  4. też idę do 3 liceum i też uwielbiam angielski!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ;) Ja właśnie rozpoczynam nauke w liceum ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedz. Ja idę od września do 2 klasy technikum, więc do matury jeszcze 2 lata, ale tobie życzę powodzenia, ostatnia klasa, najważniejsza. Masz już jakieś plany na studia czy raczej pd razu praca? :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę studiować, ale kosmosem jest dla mnie wybór kierunku... Tyle rzeczy mnie interesuje, a tak ciężko coś wybrać... :/

      Usuń
  7. Moje wakacje też zleciały za szybko... Ale chcę już do nowej szkoły!
    Bardzo ciekawie odpowiadasz, podoba mi się tutaj.
    Obserwuję ;)
    http://wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, abyś się zaaklimatyzowała jak najszybciej! :)

      Usuń
  8. ciekawy post,podoba mi się twoj blog :)
    obserwacja za obserwacje? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty