#Back to school ~ przybory


Oto kolejny post z cyklu "Back to school". Zostało już niewiele czasu, a ja wciąż nie mam dwóch najważniejszych rzeczy - plecaka i piórnika. Mam nadzieję, że uda mi się coś w miarę szybko znaleźć. Dziś pokażę Wam co mi udało się upolować. Od razu wybaczcie za jakość. Kilka zdjęć robiłam dziś, a za oknem jest niesamowita szarówka i deszcz. Także światło jest tego winą :)


  Zacznę od zeszytów. Dla mnie to bardzo ważna rzecz - okładka zeszytu musi być ładna! To potrafi poprawić mój humor z rana, kiedy muszę wytężyć swój umysł. Musi być też twarda. Nie lubię pogiętych okładek... Duże zeszyty kupiłam w Carrefourze w bardzo korzystnej cenie - 5zł. Małe dorwałam w Biedronce (zeszyt w kropki jest jedynym w linie - nie widziałam takiego w kratkę :( ), z wyjątkiem "life is perfect". Ten znalazłam w textil market ;)


  Słownik polsko-angielski to zdecydowanie mój najlepszy zakup! Za 15 zł (Biedronka oczywiście) takiej rzeczy aż szkoda nie kupić! Samoprzylepne karteczki to świetna pomoc i przypominajka. 



  Ostatnie są wszelkie ołówki, długopisy, zakreślacze, nożyczki, klej i korektor. Bez tego trudno żyć!

Polecacie jakieś dobre, solidne, ładne i przede wszystkim duże plecaki? Mój niestety się zepsuł... Takie na wielkość, abym mogła schować tam kurtkę zimową :D (nie żartuję!)

Komentarze

  1. Plecak np. nike, adidas lub puma czy naprzykład zakup w sklepie house, cropp...^^
    W wolnej chwili wpadnij do mnie! (; caroberry.blogspot.com.
    Pozdrawiam. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przybory :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zeszyty. Plecak mam z pumy jest dość duży.
    http://klaudia-klosowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zeszyty
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj skończyłam zakupy szkolne i wszystko mam już gotowe. Bardzo ładne zeszyty :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku kupiłam tylko zeszyty, wszystkie przybory miałam z zeszłych lat :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w tym roku to chyba mam jakieś opóźnienie z tą szkołą XD

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na
    kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku zaopatrzyłam się w wielki plecak z Pumy. :P
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zeszyty! Niebawem także muszę się wreszcie wybrać na zakupy szkolne.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zeszyty :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie ogarnę tostów Backto School :) Nie wiem co napisać... W sumie wchodząc na Twojego bloga spodziewałam się jakichś średniowiecznych odnośników czy czegoś podobnego, bo taką Cię najbardziej zapamiętałam, zadziwiłaś mnie :D Sub i tak leci, bo jak nie :) Czekam na ciekawsze posty! Szkołą to niezbyt ciekawy temat, nie wiem, jak ludzi mogą to czytać i pisać :c
    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten zeszyt z textil market! :)
    Zajrzyj do croppa, tam mają fajne plecaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zeszyt do angielskiego :)

    poklikasz w linki, to dla mnie bardzo ważne :) http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty