I want sleep...

Już środa! Jak ten czas szybko leci. Cały tydzień mam problemy z wyspaniem się, macie może jakieś metody na to? Jest ciężko, ale trzeba dać radę.... Czuję się jak zombie, zachowuję się jak zombie, wyglądam jak zombie... Błagam, kupcie mi przenośne łóżko do szkoły!

Mimo powrotu nie było aż tak źle. Dziś już normalnie poszłam na zajęcia pozalekcyjne, czyli próbę zespołu muzyki dawnej. Trzy godziny grania potrafi nieźle zmęczyć, ale za to nauczyłam się czegoś nowego. Muszę koniecznie popracować nad grą na flecie i śpiewem, może częściej dostanę w łapki bębenek? Muszę przyznać, że takie zajęcia to na prawdę świetna sprawa! Tym bardziej, jeśli w końcu poznajesz nazwę melodii ulubionego tańca starodawnego!



W ciągu tygodnia nic ciekawego się nie działo, ale mamy jeszcze resztę dni na ogólne podsumowanie. Dziś rano spadł śnieg, a już prawie go nie ma. Ucieszyłam się na ten widok, choć później powstała straszna chlapa. Takie zwykłe kilka dni, a człowiek ma już dość i pragnie weekendu... Tym bardziej, że czeka mnie malutki wyjazd. Nie mogę się doczekać, choć bardziej wzywa mnie teraz moje łóżko - jedyna prawdziwa miłość... Zostawię wam kilka inspirujących mnie obrazków na poprawę humorków :)


Komentarze

  1. Mi również przydałoby się takie porządne łózko przenośne do szkoły, nigdy się nie wysypiam :(

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/deer_3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz problemy z zasypianiem to polecam melisę. Po melisie zasnęłam o niebo szybciej (a nie za 3-5 godzin po położeniu się). Polecam :) (choć i tak się nie wyspałam, ale jednak)

      Usuń
  2. świetny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/03/b.html
    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty