W oczekiwaniu na nowy pokój - masa inspiracji!

Od około tygodnia w moich pokojach trwa remont. Pełno kurzu, czasem hałas i oczekiwanie. Po raz pierwszy od czterech lat odświeżę swoje kąty, zmienię kolory i co ważniejsze - mam pomysły na jego udekorowanie. Dla mnie jest to rzecz ważna. Rzadko kiedy podobają mi się pomieszczenia w których żyję. Nie mają tego czegoś. Mam nadzieję, że teraz będzie to 100% mnie.
Nie zabraknie u mnie łapacza snów. Już jest u mnie w domu, choć wymaga dokończenia. Jest to świetna zabawa, choć czasochłonna. Warto było poświęcić kilka dobrych godzin i puścić wodze fantazji. Jednak poniżej nie wstawiam mojego dzieła, tylko masę inspiracji, które pchną mnie w objęcia rozmyśleń o udekorowaniu mojego pokoju.


Komentarze

  1. Uwielbiam łapacze snów! Sama mam jednej, ale niestety kupiony.
    Może w ferie świąteczne, zrobię swój własny :)
    Koniecznie pokaż efekt końcowy!:)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było zastanowienie się czy warto wydać pieniądze, skoro średnio mi się podobały... Ale łapaczy snów nigdy za wiele ;)

      Usuń
  2. Czekam na efekt końcowy! Ja również projektuję swój nowy pokój :) Obserwuję, zapraszam na http://wicziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planie zdjęciowy room tour, jeśli dobrze pójdzie jeszcze przed świętami :D O ile będzie ładna pogoda, bo mój aparat to toster ;-;
      I również powodzenia w realizacji :)

      Usuń
    2. Super, ze chcesz zrobić taki room tour. Chętnie zobaczę,bo ciekawie się zapowiada :) Te inspiracje są super, lubie takie pomieszczenia.
      Obserwuje :)

      moja-pasja-agata.blogspot.com

      Usuń
  3. ja zawsze w swoim pokoju chciałam mieć taki dziewczecy baldachim jak wszystkie księzniczki haha :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty